Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
monitor portabil
investitii
Wolfgang Gunne
apeluri internationale
Business Services
x86
controlling
Marius Filipas
ISE 2015
Optex
muzeu virtual al echipamentelor de telecomunicatii
Eltek
Adoptie Cloud
controlul parolelor
Intergraph
Carmen Sebe
Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane
Windows Vista
Farmer
inginerie energetica